Genudstedelse af beviser

Genudstedelse

Er du uddannet gastronom, tjener, receptionist eller hotel- og fritidsassistent og har mistet dit uddannelsesbevis/svendebrev, kan Uddannelsessekretariatet måske hjælpe med en genudstedelse.

De faglige udvalg opbevarer informationer om udstedte uddannelsesbeviser/svendebreve i 30 år.

OBS: En genudstedelse koster kr. 550. Uddannelsessekretariatet påbegynder først genudstedelsen, når betalingen er registreret.

  • For at vi kan udstede en kopi af dit bevis, skal du udfylde denne formular.
  • Det kan tage op til 2 uger før du modtager dit bevis, da  posten kan være længe undervejs.

Når vi har modtaget din formular og kan finde dig i vores system, sender vi en faktura til dig. Når fakturaen er betalt udsteder- og sender vi dig et svendebrev.


Alle felter med  * skal udfyldes.

Indsendelser via denne formular bliver ikke krypteret. Hvis du ønsker, at dit CPR-nr. skal sendes via sikker post, er du velkommen til at sende det til kjm@uddannelsessekretariatet.dk. I feltet i formularen skriver du bare “000000-0000”. Skriv i mailen, at du har bestilt en genudstedelse. Certifikat til mailen kan findes via den offentlige certifikatdatabase.

Find kontaktperson

Kontaktpersoner for
erhvervsuddannelser

Hanne Poulsen

Hanne Poulsen

  • Uddannelseskonsulent
  • Det faglige Udvalg for Receptionistuddannelsen
  • Det faglige Udvalg for Tjeneruddannelsen

Mail: hp@uddannelsessekretariatet.dk
Tlf.: 52110856

Stephan Riis Hansen

Stephan Riis Hansen

  • Uddannelseskonsulent
  • Det faglige Udvalg for Gastronomuddannelsen

Mail: srh@uddannelsessekretariatet.dk
Tlf.: 52110897

Martin Webb

Martin Webb

  • Lærepladskonsulent

Mail: mw@uddannelsessekretariatet.dk
Tlf.: 52110837