Genudstedelse
Er du uddannet gastronom, tjener, receptionist eller hotel- og fritidsassistent og har mistet dit uddannelsesbevis/svendebrev, kan Uddannelsessekretariatet måske hjælpe med en genudstedelse.
De faglige udvalg opbevarer informationer om udstedte uddannelsesbeviser/svendebreve i 30 år.
OBS: En genudstedelse koster kr. 550. Uddannelsessekretariatet påbegynder først genudstedelsen, når betalingen er registreret.
- For at vi kan udstede en kopi af dit bevis, skal du udfylde denne formular.
- Det kan tage op til 2 uger før du modtager dit bevis, da posten kan være længe undervejs.
Når vi har modtaget din formular og kan finde dig i vores system, sender vi en faktura til dig. Når fakturaen er betalt udsteder- og sender vi dig et svendebrev.
Alle felter med * skal udfyldes.
Indsendelser via denne formular bliver ikke krypteret. Hvis du ønsker, at dit CPR-nr. skal sendes via sikker post, er du velkommen til at sende det til js@uddannelsessekretariatet.dk. I feltet i formularen skriver du bare “000000-0000”. Skriv i mailen, at du har bestilt en genudstedelse. Certifikat til mailen kan findes via den offentlige certifikatdatabase.